Politica de retur: baza legală conform O.G. 130/2000, aveți dreptul de a returna produsele achiziționate online, dacă produsul returnat este în ambalajul original și în aceeași stare în care a fost recepționat. Nu acceptăm returnarea produselor desfăcute, care prezintă modificări fizice de orice fel. Returnarea se poate face în termen de 10 zile lucrătoare de la primire, fără penalități și fără invocarea unui motiv, taxele de transport fiind achitate de client.

Clientului i se va restitui contravaloarea produsului returnat în termen de maxim 20 de zile lucrătoare de la data anunțării în scris a solicitării de returnare. Politica de retur se aplică si în cazul în care produsul achiziționat nu corespunde specificațiilor de pe site sau prezintă vicii de fabricație, clientul trebuie să anunțe www.crisnatur.ro în scris și îl poate returna fără a suporta taxele de expediere.

Magazinul se angajează să înlocuiască produsul respectiv cu unul conform sau să restituie contravaloarea lui. Clienții sunt rugați să fotografieze coletele care le parvin deteriorate și să întocmească împreună cu curierul un proces verbal în care să specifice neregulile constatate, înainte de a refuza pachetele respective. Dacă în colet au fost puse în mod eronat și alte produse decât cele comandate de client, acesta este rugat să informeze www.aromaterre.ro și este exonerat de plata contravalorii lor. În cazul în care clientul constată lipsa produse din colet sau erori în factura care se poate descărca direct din contul de client, trebuie să le reclame în scris în termen de 48 de ore de la primirea pachetului.

Potrivit Ordonanței 130/2000 cu modificările aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008 – privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care vor cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat: în ambalajul original, cu toate accesoriile, nefolosit, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit. Rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 20 de zile de la retur prin transfer bancar sau mandat poștal.

Dacă www.crisnatur.ro livrează un produs greșit, compania va suporta cheltuiala transportului și va schimba produsul. În cazul în care se dorește înlocuirea produsului, produsul înlocuitor poate avea preț egal sau mai mare decât cel înlocuit.

COLETELE NERIDICATE SI RETURNATE

Clientul, nu este exonerat de obligatia de plata a facturii in cazul in care, produsele sunt trimise si neridicate in termen de 5 zile de la crisnatur.ro. Cheltuielile cauzate de expedierea tur-retur, vor fi evidentiate si adaugate la factura comenzii returnate fara un motiv intemeiat. Nerola Natoil isi rezerva dreptul de a cere plata integrala a facturii cat si a cheltuielilor de curier tur – retur.

+